ثبت شرکت فوری در منطقه آزاد انزلی

انجام کلیه امور در خصوص تاسیس شرکت در منطقه آزاد انزلی :

در ابتدای امر میبایست نامی برای شرکت در شرف تاسیس  خود انتخاب نمایید. سریعا پس از تعیین نام شرکت نسبت به اجاره محل فعالیت شرکت میبایست  اقدام نمایید . چنانچه مدیران شرکت تمایل به اخذ صندوق پستی داشته باشند می توانند از  دفاتر مشترک حقوقی  منطقه آزاد انزلی به عنوان آدرس دفتر مرکزی شرکت بصورت موقت استفاده نمایند . در واقع اجاره دفتر کار مشترک پستی انزلی یک میانبر برای سریع تر انجام شدن شرکت در شرف تاسیس است این صندوق پست تا ۳ ماه اعتبار دارد و مزایای خاصی برای موسسین شرکت ندارد.

 

از ابتدای سال ۹۸ خدمات ثبت شرکت را ارایه نمیکنیم

 

برای اطلاع از جزئیات بیشتر از این ویدئو بازدید کنید

 توجه ( با دفتر کار مشترک نمیتوان کارت بازرگانی اخذ نمود)

پس از انجام کارهای اجاره محل فعالیت شرکت در اساسنامه تنظیم شده و با مدارک شناسایی و سایر مدارک مورد نیاز تحویل اداره ثبت شرکت های منطقه آزاد انزلی میباشد  و حدودا ظرف مدت چهار روز اداری شرکت مورد نظر تاسیس می شود.

اگر شما پس از ثبت شرکت مایل به اخذ مجوزات اقتصادی و یا پروانه بهره برداری و یا کارت بازرگانی از سازمان منطقه آزاد انزلی باشید میبایست مدارک مربوط به اجاره یا خرید واحد مستقر در محدوده سازمان منطقه آزاد را تحویل اداره سرمایه گذاری معاونت اقتصادی سازمان دهید تا نسبت به صدور پروانه بهره برداری و متعاقباً کارت بازرگانی اقدام شود.

از ابتدای سال ۹۸ خدمات ثبت شرکت را ارایه نمیکنیم

حداکثر زمان برای اجرای تمامی این مراحل در صورتی که مشکلی بابت محل اجاره  وجود نداشته باشد حدود بیست روز کاری است

مجتمع کاسپین و مجتمع ستاره شمال و مجتمع ونوس از جمله مکانهای اداری واقع در سازمان منطقه آزاد انزلی است که مورد اقبال مدیران شرکتهاست که برای اخذ کارت بازرگانی اجاره ویا خرید مکان در این مجتمع ها برای دفتر مرکزی شرکت مور د نظر شما الزامیست.

از کارت بازرگانی متعلق به شرکتهای ثبت شده در منطقه آزاد می توان در همه کارهای  گمرکی و سایر مبادی ورودی کالاها نیز استفاده کرد یا به عبارتی کارت صادره از سازمان منطقه آزاد انزلی مختص به ترخیص کالا فقط از گمرک انزلی نمیباشد.

جدیدترین بخشنامه در خصوص صدور کارت بازرگانی در منطقه آزاد انزلی با این مضمون است که یکی از مدیران شرکت باید حداقل یک تا سه سال اضهارنامه مالیاتی یا گواهی پرداخت مالیات یا ارزش افزوده داشته باشند.

پایینترین مدرک تحصیلی مورد قبول برای صدور کارت بازرگانی دیپلم است

دفتر کار مشترک منطقه آزاد انزلی  دفتر کار مجازی منطقه ازاد انزلی   صندوق پستی مجازی انزلی

به صورت انلاین توسط پشتیبانی در خدمت شما هستیم

از ابتدای سال ۹۸ خدمات ثبت شرکت را ارایه نمیکنیم