ویلای پیش ساخته

امروزه در صنعت ساختمان سازی روشی شناخته شده که نسبت به روش های دیگر بسیار مقرون به صرفه و کم هزینه تر می باشد. ویلا های پیش ساخته برای کسانی مناسب است که می خواهند با هزینه کمتر یک ویلا داشته باشند.

 

 

ویلای پیش ساخته قیمت مقرون به صرفه و مزایای آن
ویلای پیش ساخته قیمت مقرون به صرفه و مزایای آن

ویلای پیش ساخته چیست؟

به سازه ای که کاملا آماده است و شم می توانید ساخته شده آن را جا به جا کنید ویلا پیش ساخته می گویند. از این سازه ها در ساختمان ها ویلا ها و زمین های مسکونی استفاده می شود. این سازه های پیش ساخته از محبوبیت زیادی برخوردار است. و هر امکاناتی که شما نیاز داشته باشید را می توانید با سفارش به کارخانه در آن داشته باشید. اما باید دید استفاده از این ویلاهای پیش ساخته به صرفه می باشد یا نه.

اولین ساختمان پیش ساخته که به قلعه معروف است در سال ۱۱۶۰ ساخته شده است. بعد از آن در در قرن ۱۶، این نوع سازه ابتدا در هند مورد توجه افراد زیادی قرار گرفت و سپس در قرن ۱۹ برای جنبازانی که از جنگ های جهانی باز می گشتند و همچنین افرد متوسط در آمریکا مورد استفاده قرار گرفتند.

این ویلاها میتوانند ویلاها پیش ساخته شهرکی هم باشند 

برای مشاهده ویلاهای پیش ساخته جدید به این سایت مراجعه کنید






ویلاهای پیش ساخته مستر ویلا  قابلیت حمل و جابجایی به تمام نقاط کشور را دارد 


کلیه سازه ها ضدزلزله و قابل حمل میباشند. دارای طول عمر بالا هستند دارای عایق قوی میباشند مقاوم دربرابر باد و بارانو برف و سرما هستند. مقاومت طبقه دوم آنها زیاد بوده .وتحمل وزن زیاد را دارا میباشند،بطوری ک کف طبقه دوم سرامیک نصب میگردد. این سازه ها مدتهاست در اروپا و امریکا امتحان خودرا پس داده و استفاده میشوند. دارای همه گونه امکانات ازقبیل آشپزخانه کابینت شیرآلات برقکشی اتاق خواب سرویس بهداشتی کمددیواری و …..